torsdag 10. januar 2008

Valgets kval...

Mine alternativer er:
  • Retorikk - skal jeg endelig lære meg å argumentere overbevisende
  • Stemmebruk - kanskje oppdager jeg at jeg kan synge, bare jeg finner min "indre" stemme
  • Oljemaling - jeg var ikke helt talentløs på tegnekurset og det er gøy med farger
  • Skrivekurs for poesi - har lenge skrevet for skrivebordsskuffen og trenger hjelp til å komme videre fra den naive formen
  • Dans - rytmen sitter, men må bli mer bestemt når jeg fører
  • Skrivekurs for roman og novelle - kanskje det kan løse min innbilte skrivesperre
  • Litteraturkritikk - som regel er jeg god i teorien, men ikke så flink i praksis... jeg vet hvordan det skulle vært gjort, men får det ikke til selv...

Tja, det er ikke lett å velge. Det eneste som er sikkert er at det ikke går å velge alt. Jeg får nok sove på det.

2 kommentarer:

Katrine K sa...

Ikke lett å velge, jeg tror jeg ville valgt alle.

Hobbyfilosofen sa...

Nemlig. Vil velge alle. Kan bli litt mye på et halvår, så jeg får velge noen nå og noen senere...