søndag 16. september 2007

Antibiotika og TV

Jeg vet man ikke skal bruke antibiotika om det ikke er strengt nødvendig, men denne gangen var det det. Etter en uke med mildere remedier hadde jeg ikke noe valg. Så får vi bare håpe at den gamle vidundermedisinen fortsatt virker på det som herjer i min kropp.

Så var det helg igjen. Den dukker opp like plutselig som den forvsinner. Svigerfar på kaffe. Møbelbutikker, elektrobutikker, middag hos venner, tre Idol-uttagninger, Solheim Cup, smågodt, blogglesing og litt skriverier. Så var det plutselig søndag
kveld. Får sjekke TV-programmet. Enten blir det dobbel dose Gilmore Girls, de to siste (?) eller så kommer det kanskje noe annet spennende. Ser at "Wire in the blood" (Mord i sinnet) går på TV4 (S). Kanskje det blir den... Men Cold Case overlapper den siste timen... Da får jeg heller spare Gilmore til i morgen, så har jeg noe å se før og etter CSI...

2 kommentarer:

Lothiane sa...

Noen ganger må man ty til tøffe remedier for å bli frisk. Håper dette hjelper deg!

He he, ser du har samme "problem" som meg når det gjelder TV. Det er mye som går samtidig... men jeg har heldigvis en videospiller av den gode, gamle sorten... og den tar jeg gjerne opp det jeg ikke rekker å se. Cold Case er absolutt en ser jeg liker å få med meg. (Gilmore girls har jeg forresten aldri sett, burde jeg det?)

Hobbyfilosofen sa...

Man blir stadig bedre... ;-) så det hjelper nok.

Video er kjekt å ha, problemet er å rekke å se alt som finns på videoene ;-) Godt å høre at der er flere som fortsatt har en "god gammeldags" videospiller.

Og jeg er nok ikke rett person å spørre om man skal se Gilmore Girls eller ikke, siden jeg har sett på siden serien startet...