onsdag 5. september 2007

Nok en hovedstad...

Så har jeg landet i nok en hovedstad. Via en annen. For å være med på en HR-workshop (HR=Human resources eller "personal" på norsk). Så hele bloggekvelden har gått med til forberedelser. Og inntak av C-vitaminer og varm te. For det skal være bra når man er forkjølet. Så det blir nesedråper før jeg legger meg. Hodet har vært en ulldott i hele dag. Ja, verre enn vanlig da kanskje, vil noen hevde... Så får vi, eller i hvert fall jeg, håpe at jeg er bedre i morgen. Føles litt dumt å reise langt bort for å være med på møte og så ender man opp sylta som grisen. Sjekket litt hvem som skulle være med. Nesten bare høye sjefer. Skjelve... Så jeg måtte tenke gjennom saker og ting en gang til. For man vil jo gjøre et godt inntrykk. Så får vi se om møtet blir på engelsk eller svensk. Minst en finne med, så man vet aldri. Vet ikke helt hva som er verst heller... Jo, forresten, svensk er nok verst, for da er det bare, i beste fall, finnen og jeg som snakker fremmedspråk.

Ikke noen flere uønskede SMSer... det er jo positivt!

Antal sider skrevet = 0

Ingen kommentarer: